Prowadziliśmy i prowadzimy wiele dużych i małych kampanii Google AdWords, Facebook Ads, Linkedin Ads i Twitter Ads. Mamy doświadczenie w działaniach dla stron firmowych, świadczących usługi b2b, b2c w tym dla sklepów internetowych. Obecnie nad profesjonalnym zarządzaniem
reklamami w sieciach AdWords i Facebook czuwa Marek Boratyński – Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics, posiadający wszystkie 6 certyfikatów specjalizacyjnych Google AdWords.
Uruchamianie, targetowanie, audyt, prowadzenie, optymalizacja kampanii Google Adwords (linki sponsorowane, sieci reklamowe, gmail, emarketing, youtube, aplikacje internetowe, działania dynamiczne i analityka internetowa). Kampanie dla sklepów internetowych (reklamy z listą produktów – google zakupy / google merchant). Uruchomienie, targetowanie, audyt, optymalizacja i prowadzenie kampanii reklamowych w sieci Facebook Ads, Twitter Ads, Linkedin Ads i na Instagramie. W tym kampanie dla sklepów internetowych (reklamy dynamiczne z listą produktów).
Kampanie w Sieci Wyszukiwania Google AdWords to najpopularniejsza forma reklamy. Pojawia się w wyszukiwarce jako bezpośrednia odpowiedź na zapytanie klienta. Oferujemy m.in. kampanie linków sponsorowanych, remarketing w wyszukiwarce i kampanie produktowe.
Sieć Reklamowa Google Adwords to największa sieć reklam internetowych na świecie – Twoja reklama może pojawić się na setkach stron internetowych, w aplikacjach i filmach. Miejsca reklam dobierane są m.in. pod względem zainteresowań, płci i wieku potencjalnych klientów.
Jedną z największych zalet YouTube'a jest możliwość kierowania reklam graficznych, tekstowych lub filmowych do osób o określonym statusie ekonomicznym. Gmaila również pozwala łatwo dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców.
Reklamy w marketingu społecznościowym doskonale uzupełniają działania prowadzone w sieci Google AdWords. Sieć reklamowa Facebook Ads umożliwia skuteczne prowadzenie działań dynamicznych i niedynamicznych.
W naszych działaniach chętnie wykorzystujemy dynamiczne reklamy produktowe, bo kampanie z odpowiednio podstawianymi towarami mają zdecydowanie wyższy współczynnik konwersji.
W naszych strategiach staramy się uwzględniać różne, wzajemnie uzupełniające się kanały marketingowe (w tym kanały email) i automatyzować ich działanie, gdyż dzięki temu można skuteczniej dotrzeć do wybranych osób.
607 071 941